Fika & filmkväll.

Hej bloggen.

Sitter hemma nu och bara tar det lugnt. Väntar på att älsklingsbaby ska säga när han är i tumba så att jag kan ta bussen dit o möta honom. Sen ska vi ta en fika alternativt käka lite. Vet inte riktigt hur det blir. Vi har inget som går att ha till frukost hemma så det måste jag köpa också.

Sen ikväll klockan sju är det dags att ta sig hem till Lisa och ha filmkväll tllsammans med några. Det ska bli kul. Känns rätt lustigt att jag faktiskt kan träffa dem bara sådär hur som helst. Innan när jag bodde i Sigtuna gick ju inte det, det var ju alldeles för långt att åka.

Men nu tänkte jag hoppa in i duschen en snabbis för bussen går snart.

Peace out,
R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0