Fjällen.

Hej bloggen.

Satte klockan på fem idag men jag och Melinda låg och drog oss till klockan sex. Då gick Melinda upp till sina föräldrar och kollade om de var vakna, men de sov! De hade tydligen råkat stänga av klockan, och de som trodde att vi inte skulle komma upp, men så var de de som inte kom upp! Jag och Melinda var duktiga, mihi :).

Men i alla fall, när vi väckt dem så skulle vi väcka Elina. Men hon var inte där, borta! Vi ringde henne cirka förtielva gånger men inget svar. Klockan kvart över sju ungefär så ringde hon och sa att hon var hos sin pojkvän, på Tyresö?! Hon skulle kommit hem inatt egentligen men nehe då, och packat inför fjällen hade hon inte heller gjort. Suck.

Aja, nu sitter vi här och väntar på att vi ska kunna åka och hämta Elina i märsta. Melindas mamma och pappa är sura för att de tycker att vi aldrig gör någonting, men det är ju inte vi som segar, eller hur?!

Aja, nu ska vi diska upp och plocka in i kylen så hennes föräldrar kan bli lite gladare. Ni får ha det bäst medans jag är i fjällen så hörs vi igen på onsdag när jag kommer hem. Kommer ha mobilen på mig hela tiden så om ni saknar mig är det ju bara att slå en pling.

Puss & Kram,
Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0