Förlåt.

Hej bloggen.

Jag är en svikare, har skrivit ETT inlägg idag, jag känner mig hemsk. Jag har typ ingenting att skriva om för tillfället eftersom att jag bara är hemma och städar eller tittar film. Men jag lovar att såfort skolan kommit igång så kommer jag förhoppningsvis komma igång igen eftersom att då kommer helgerna vara mycket mer värdefulla, haha :)

Men nu sitter jag i alla fall hemma i tumba och har väl suttit här mest hela kvällen. Jessie kom förbi en stund ikväll och tittade på Harry Potter med mig och Melinda, det var myspys. Fick en inflyttningspresent av henne vilket innehåll två kuddar, en till Mårten en till mig, sen fick vi också varsin ansiktshanduk som var inpackade i små miniboxar, sen la jag dem i vatten och då svällde de upp haha :)

På lördag är det födelsedags fest för Kim men jag har ingen aning om vad jag ska ge honom, någon som har ett förslag? Vad ska man ge en kille som fyller 31?

Puss & Kram,
Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0