Frukost och barnprogram, tummen upp :)

Hej bloggen.

Nu har jag vaknat, väldigt tidigit enligt min mening. Men nu är jag vaken i alla fall. Idag så ska jag hem till tumba för att fixa till lite inför imorgon då det är inflyttningsfest. :)

Som jag tror jag sagt förut så skulle ju Klara komma idag egentligen men hennes pappa ville inte betala, men då erbjöd sig Mårten att betala men då ville hon ändå inte komma. Aja, får väl träffa henne någon annan dag då. Synd!

Men nu är det dags för frukost och barnprogram, har längtat efter det här rejält i fjällen, så nu ska jag bara njuta. Ha det bäst allihoppa. Tack för att ni läser min blogg, ni är underbara.

Puss & Kram,
Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0