fullt upp.

2 dagar och 22 timmar sedan jag sist skrev något. Jag känner mig konstig på alla sätt och vis faktiskt. Anledningarna till att jag inte skrivit är faktiskt många och jag tänkte att ni skulle få höra.

Lördag:
Lördag morgon vaknade jag och Melinda hemma hos mig. Vi gick upp, och packade våra saker, städade lägenheten, diskade högen med disk på diskbänken och jag duschade och tvättade håret. Sen åkte vi till Södertälje Hamn för att åka tåg därifrån till E-tuna. Men tågen var inställda så vi fick åka buss till något som började på S och sen ta tåget därifrån. Men busschaffisen var jätte trevlig så det var bra ändå.

Vem bor i E-tuna då? Jo, min mormor och morfar. Så dit åkte vi, långt ut på landet ut till deras enorma hus med sjötomt och enorm trädgård. Underbart. Olle fyllde år så vi firade honom med tårta och grymt god mat, mormors mat är alltid god iof :) Men där har de inte så mycket moderna saker, kanske en nokia 3310 någonstans, haha nej så illa är det inte men det är i alla fall inte så att man sitter vid internet och håller på hemma hos dem. Och ja där var vi ju tills....

Söndag:
Söndag morgon vaknade vi hemma hos Mormor och morfar. Vi gjorde inte så mycket på söndagen och eftersom att det blåste så mycket så gick det inte att bada, det var synd. Men vi sysselsatte oss i alla fall tills klockan blivit fem då det var dags att åka hem, men nu åkte vi bil. De skjutssade mig hem och så kom de in för att  ta en kaffe och säga hej till Mårten. Sen började jag plocka ihop massa skolsaker också klämde vi in Batman begins för att tagga ner lite och i reklampauserna pluggade jag ^^ Nördiga jag!

Idag:
Sen idag dårå, jag försovde mig imorse fast jag gick och la mig i tid. Men jag hann i alla fall med bussen som jag skulle ta men självklart är ju alla tåg inställda *tjoho* Så blev nån timme försenad och det var engelska i skolan, my favorite subject :( Menmen, inte mycket o göra åt den saken. Sen slutade jag halv fem och alla tåg var då fortfarande inställda så kom till tumba vid halv sex och då var jag tvungen att handla hem lite mat och sånt. Så nu står Mårten och lagar mat och jag har precis dammsugit hela lägenheten *duktiga oss*.

Ikväll kommer i alla fall Tias, Marcus, Niklas och Melissa över för att snacka lite skit och bara umgås. Men vi måste sova tidigt ikväll så det lär inte bli så jätte länge.

Vi hörs snart bloggen, men nu vet ni i alla fall att jag lever ^^

Peace out,
R.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0