Godnatt.

Om du var en blomma o jag var en ko, skulle jag äta upp dig för du e så go.


Bild: Lillasyster Alice.

Hej bloggen.
Nattbecka är i i farten, fast ska faktiskt gå och lägga mig nu. Klockan är runt ett och syster gick och lade dig för några timmar sedan, den är nog dags för mig att gå och lägga mig nu om jag ska orka upp med henne imorgon. Får sätta på lite barnprogram och göra frukost till henne sen sova lite i soffan kanske.

Ville bara hälsa godnatt till alla underbara läsare och säga att jag älskar min Martin väldigt mycket, fast det hoppas jag att han vet.

Imorgon står inflyttningsfest på schemat som jag sagt tidigare och på lördag ska jag träffa baby. Sen efter det vet jag inte, ska kanske åka till Melinda eller något. Ska i alla fall träffa Linn nästa vecka, kusinen alltså. Sen nästa söndag är det pose-dags. Då ska nämligen jag, Maja, Amilia  och två till åka till "The studio" och ta massa vackra bilder :) Jannie  och Klara skulle ju egentligen med också men vi får se lite hur det blir med det.

Ha en trevlig natt nu alla nattugglor, men tänk på att det är en dag imorgon också (vilket jag aldrig gör men ändå). Ni lär få höra mer av mig imorgon om jag hinner.

Puss & Kram,
Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0