Harry Potter & glass på Våfflan! <3

Hej bloggen.

Jag ber om ursäkt för att jag inte skrivit så mycket idag. Det är inte så att jag inte haft tillgång till dator men jag har bara varit lite irriterad över saker som sagts om mig min blogg och lite annat som jag kanske inte bör berätta. Om ni vill veta kan ni ju skriva en kommentar eller något.

Idag vaknade jag hemma hos Melinda, åt frukost och skrev det där jätte långa inlägget om alla som jag nämnt i bloggen. Sedan så åkte vi ner till Sigtuna för att panta flaskor och köpa den nya Harry Potter som kommit ut med aftonbladet på ICA. Inte den nyaste som går på bio alltså utan den nyaste av dem som kommer med aftonbladet. Efter det så åkte vi hem till Melinda igen, vi åt mat och tittade på filmen vi nyss köpt.

Klockan åtta var det dags för mig, Melinda, Anneli och Thomas att åka ner till våfflan för att möta upp Mamma, Alice, Anna-lena, Fanny & Magnus. Våfflan är för er som inte vet en liten kiosk eller vad man ska kalla det nere vid hamnen. Där har de mat, glass och ja, massa goa grejer. Vi gick runt lite i hamnen och tittade på båtar och sedan så satte vi oss ner och åt glass. Det blev en dumlekula och en blåbärskula i bägare för min del, smaskens!

Efter det åkte vi hem och jag och Melinda har typ suttit och stirrat på sex and the city sedan dess. Hittade också ett nytt spel på facebook som är smått beroene framkallande ^^ Nu är det dock dags att krypa till sängs snart, kanske ta sig en runda med telefonen och smsa lite men sen är det sovdags. Imorgon är det nämligen dags för mig och Mille att packa ihop resten av mina kläder som är kvar hos mamma och ta med oss dem via tåget hem till mig. Sen på tisdag ska jag träffa älskling, wiie.  Förhoppningsvis så ska han vara med och fira Kim på lördag också! :)

Men sov gott nu alla änglar där ute så hörs vi imorgon.

Puss & Kram,
Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0