I made it!

Fyfan vad jag är duktig! Jag har lyckats färga håret själv. Badrummet vart nedstänkt med vatten, en handuk blev lite svart, det kom hårfärg lite här och var i badrummet, och jag vart typ svart runt hela ansiktet. Men, Rebecka fixar allt! Med hjälp av en removerflaska, papper, två handukar och sminkborttagningsmedel så fixade jag upp efter mig och nu har jag faktiskt svart hår från botten och ut, tro det eller ej. Jag kan ju inte se hur det ser ut i bak men förhoppningsvis har jag inte en blond fläck där haha ^^

Men nu är det i alla fall dags att hoppa ner i sängen eftersom att det är skola imorgon, har dock inte lyckats göra matte uppgiften eftersom att jag inte vill fuska, inte har någon familj som kan hjälpa mig och inte kommer på svaret så får jag väl lyssna och lära imorgon på lektionen om det är någon som lyckats.

Godnatt alla söta läsare. Imorgon kommer det bli lite tajt med tid att skriva eftersom att jag slutar halv fem och jobbar till sju i tullinge, sen ska jag ta mig hem också och ja, då får vi se om jag hinne hoppa in o skriva.

Peace out,
R.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0