Jannie duktig!

Hej bloggen.

Jag måste bara säga att Jannie är världens bästa frisör och jag vill rekomendera henne till alla ni där ute som inte vill ha de där tråkiga, dyra klippningarna ni får hos frisörer. Det bästa med henne är att hon kan klippa vad som helst typ och det blir snyggt. Som ni vet har jag alltid haft långt hår. Första gången hon klippte det var det långt och tjockt. Frisören som klippt mitt hår innan hade klippt det så att det såg ännu tjockare ut och jätte ojämt, usch!

Jannie hjälpte mig att tunna ut mitt hår och få det att se skit snyggt ut. Hon gav mig också självförtroendet att våga färga mitt hår svart, och jag stortrivs. Hon är inte heller bara min frisör utan också min bästa vän, vilket gör att jag har lyckan att träffa henne utöver hårfixningar.

Så om du har tjockt hår och vill tunna ut det, klipp dig hos Jannie.
Om du har tunnt hår och vill ha volym, klipp dig hos Jannie.
Om du har tråkigt hår och vill ha det lite mer rockigt, klipp dig hos Jannie.
Om du har ojämt hår, klipp dig hos Jannie.
Om du vill ha det där håret du alltid drömt om helt enkelt, klipp dig hos Jannie.
Hon är också en jävel på att färga så vill du göra det kan du säkert få till det också.

Detta inlägget tillägnas den bästa frisören jag någonsin blivit klippt av, trots att hon inte har någon utbildning mer än att hon lärt sig hemma och av kompisar. Så hör av er om ni är intresserade så ska jag se till att prata med henne så kanske vi kan fixa en schysst deal!

Puss & Kram,
Rebecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0