lugn fredag.

Hej bloggen.

Sitter hemma nu efter första riktiga skoldagen. Igår var jag som sagt på Passione med Mårten, Mathias och Crille. Efter det så gick jag hem till Martinälskling och det tog typ en halvtimme. Känns som att jag gått hundra mil de senaste dagarna, menmen.

Sov i alla fall hemma hos älskling och det var jätte jobbigt sen på morgonen när jag var tvungen att lämna honom eftersom att han är ledig idag. Han låg där bredvid mig så söt och gullig. Låg och pussade på min sovande lilla älskling i en timme innan jag sprang upp till badrummet och snabbt drog ihop håret till ja, en hästsvans bara, sen sprang jag till bussen. I skolan hade vi sen de första lektionerna, vilka var Samhäll, Svenska och sen Kemi.

Btw så har jag blivit bra kompis med tre asschyssta tjejer i min klass som heter Johanna, Evelina och Jessica. Jag är föresten den enda som är 100% svensk i min klass, det känns lite annorlunda, förstår typ inte vad någon förutom Johanna, Evelina och Jessica eftersom att de pratar svenska. ^^ Men klassen känns i alla fall och ja, ser fram emot att få gå CSI nu i tre år på naturvetargymnasiet, trivs faktiskt!

Nu ska jag gå ut och röka med Melinda eftersom att hon är här idag, har inte träffat henne på hela fem dagar. Psyk!

Peace out,
R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0