Mormor.

Detta inlägg tillägnas min mormor.

Hej mormor, har hört av mamma att du läser mig blogg .Trevligt trevligt, men... Jag måste bara berätta att hur hemskt det än låter  att jag legat på en parkbänk så var det faktiskt inte så hemskt, och det har faktiskt bara hänt en gång. Jag väntade bara på bussen, och den kom ju, eller hur? :)

Ville bara säga att mamma har full koll på allt jag gör och du behöver inte oroa dig. Sen så är det faktiskt sommarlov, och jag är tonåring så hoppar runt lite utan sömn för det mesta, men när skolan börjar så ska du se att det är pli på mig. Jag vill ju faktiskt lyckas med skolan. Hoppas att du inte får någon mer chock över mina inlägg, för ibland låter det värre än vad det är. Tänk också på det positiva i mina inlägg, och var glad att du får veta vad jag gör så du har lite koll.

Jag kan lova dig att jag nog lever ett ganska normalt tonårsliv, om inte ännu säkrare eftersom att jag har en mormor och en mamma som alltid vet vad jag gör. Inte för att jag måste berätta utan för att jag vill.

Jag älskar dig mormor.

Puss & Kram,
Rebecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0