Nya skolan.

Hej bloggen.

Ojojoj vad inte uppdaterad jag känner mig här. Men jag får skylla lite på att jag haft mycket att göra. Igår kväll var jag ju som sagt hemma hos Lisa och hade filmkväll tillsammans med lite folk. Det var typ fyra par och sen jag och Jessie, det var lite halvt oväntat faktiskt.

Men, the big happening är ju faktiskt att jag ju började på nya gymnasiet idag. Det var lite småläskigt men jag klarade mig igenom det iallafall. Det var värst i början bara. Men alla kände typ redan alla så lite utstött kände man sig kanske. Men de flesta i klassen var faktiskt riktigt trevliga vilket gjorde mig glad.

Imorgon är det en ny dag i skolan och då ska vi ha utedag lite sådär pang boom på gröten, menmen det kan väl bli intressant, eller?

Men nu ska vi fortsätta o titta på bilderna från Niklas och Melissas resa till Italy.

Peace out,
R.

Kommentarer
Postat av: Mian

Hahahahaha! Vänta bara tills jag berättar för Niklas och Kamilla att du trodde dem var ett par, de kommer vika sig dubbla av skratt :P Så du och Jessie var inte de enda som inte tillhörde ett par :P

2009-08-18 @ 23:53:23
URL: http://alise89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0