Proppad dag.

Hej bloggen!

Fick gå från skolan idag halv fyra så att jag hann med bussen till Södertälje och sedan hann med tåget till Tumba där Melissa hämtade upp mig. Då körde vi vidare till skolan där vi skulle möta eleverna. Alla var jätte söta och nästan alla flickor hade små söta ballettklänningar med tyllkjolar. Pojkarna hade mjukisbyxor och någon tröja bara. Den som jag kommer komma ihåg namnet mest på är Mårten, han är jätte lik min lillebror, han heter samma sak som min bästa killkompis som jag bor med och han pratar jätte sött. Han tycker om godis! ^^

Jag kom hem idag vid åtta ungefär och så kommer det bli i fortsättningen varje måndag, så måndagarna kommer alltid vara rätt fulla. Men man vänjer sig väl med tiden antar jag.

Nu ska jag hoppla ut på balkongen och göra det som mamma och mormor tycker är fy och skamm.

Peace out,
R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0