Ren idioti.

Anonym:

Du är en skum skitsnackade jay leno (fast i tje) kopia. Varför tror du jag vill prata med dig?


Rebecka:

Haha jasså, är jag?


Anonym:

Det vet du redan


Rebecka:
ärligt tarlat så varför skulle jag vara skum? Och vad är det för skitsnack jag har hållt på med? Och sist men inte minst, vad har jag gjort dig som skulle göra att du inte vill prata med mig? Sist jag kollade var det faktiskt du som betedde dig som ett rövhål :)

Anonym:
Du har väl inte gjort mig nått speciellt men du snackade massa skit och det är fel och det vet du!

Rebecka:
vad för "skit" har jag sagt som inte är sant?

Anonym:
Du är senil lr?

Rebecka:
Det sa du första gången jag frågade också, du har liksom aldrig svarat på den frågan, alltså finns det inget svar? :)

Anonym:
Och?


Rebecka:

Det finns inget svar alltså. Det sög ju, för din del :):)

Anonym:

För mig är det helt lungt tycker bara synd om dig som måste snacka skit om andra för att överhuvudtaget ha nått att prata om!


Rebecka:
Haha men gud om det stör dig så mycket kan du då inte säga vad för skit jag sagt som inte är sant för jag har inte snackat skit om henne. Om du älskar henne så mycket varför går du inte tillbaka till henne?


Anonym:

DET STÖR MIG INGETING

Rebecka:

haha märker det.




Ska man skratta eller gråta? ^^

Peace out,
R.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0