Sovmorgon is the shit.

Hej bloggen.

Extremt dålig update idag men vad ska jag säga? Jag har gått nästan konstant i tio timmar. från klockan nio imorse till två gick vi konstant och löste uppgifter med klassen. Backe upp backe ner, usch! Sen efter det gick vi från skolan till tåget, blö. Sen fick jag sätta mig på tåget och sitta heeela den korta vägen till tumba, sköönt. Sen använde jag fötterna igen för att ta mig hem till Melissa, hemma hos henne åt vi chicken bits och ris det var mumma. Men då var ju klockan bara tre vi måste ju gå lite till eller hur? Så vi gick tillbaka till tumba station och tog tåget en station till tullinge, sen var det bara o tralla vidare till stället där vi skulle möta nya "chefen" för ett litet möte.

Efter mötet tog vi tåget till tumba igen och sen gick sa vi hejdå och bestämde att vi skulle höras på sms så att vi kan ses igen snart. Trevlig pys den där Melissa! :) Jag tog bussen hem på tio minuter och sen, sen var det bara o slänga sig på soffan och det var underbart! Har typ legat där sen dess.

Mathias och Marcus  kom förbi för att titta fotboll med Mårten och när den var klar åkte de till sitt. Så nu sitter jag här, själv. Mårten sover och det gör inte jag eftersom att jag börjar ett imorgon. Sovmorgon is the shit! Men jag ska väl antagligen också lägga mig snart, det börjar bli dags för det.

Peace out,
R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0