Stressig dag.

Hej bloggen.

Jag gick nyss upp ur sängen, har blivit störd av alice hela morgonen, sen typ sju :P "När ska vi åka?" "sätt på TVn" "Jag vill inte se något annat än Nickelodeon" och andra irriterande och onödiga frågor :P Sen har hon typ leget och hostat och snarkat i mitt öra de timmar jag skulle sova menmen.

Nu är jag uppe i alla fall, ska ta nästa buss till tumba och sedan tåget till märsta för att lämna alice, sen tar jag tåget tillbaka till tumba och handlar lite till ikväll och sen ska jag ta bussen igen tillbaka hit för att plocka ihop det sista, duscha och fixa mig. En resa på 3 timmar bara för att lämna syster. Men aja, vad gör man inte för syrran.

Puss & Kram,
Rebecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0