Tack.

Hej bloggen.

Jag vill bara tacka. Istället för att jag ska låta mina känslor flöda ut öppet och såra andra människor så har jag dig. En dagbok som jag kan skriva till och som jag vet folk faktiskt läser. Det finns alltid någon där ute som kanske vart i samma sits som mig eller som faktiskt kan knyta sig till mina texter. Hur jag känner eller hur jag tycker. Ibland om jag har typ så kommenterar folk och tycker till, hjälper mig med svåra frågor som man här i livet inte alltid kan lösa själva. Det är pågrund av er, underbara människor som läser mig blogg. Tack! Tack verkligen för att jag kan få avreagera mig när jag är ledsen, förbannad, irriterad, arg eller glad helt enkelt. Istället för att låta mina dåliga energier springa ut över någon annan så har jag dig. Tack!

Jag känner dock någon som jag tror är i stort behov av en blogg. Den kan vara lösenordsskyddad så att bara han kan läsa. Men jag tror faktiskt att det finns många där ute som faktiskt behöver skriva av sig. Man kan till och med vara anonym. Bara det att dela sina känslor med andra är faktiskt någonting man kan lära sig av.

Tack bloggen,
och tack för att ni läser den.
Det gör er faktiskt till en del av mitt liv.

Tack.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0