Tacos, brownies & mys.

Hej bloggen.

Kom nyss hem från tumba tillsammans med Melinda, har vart och handlat hem lite saker. Köpte lite tacos till ikväll och lite frukost saker. Sen köpte jag lite frysmat som jag kan ha när jag är själv hemma. Mille köpte brownies.

Om ca 40 minuter kommer älskling hit och jag ska väl börja med maten innom kort. Sen ska vi äta brownies som Melinda köpte, mumsigt. Vi har också kvar chips och dip från igår som vi kan äta när vi tittar på Harry potter ikväll. Jessie kommer förbi också och tittar film med oss. Trevligt! :)

Men nu ska jag leta upp majsen som har försvunnit mystiskt och sen ska jag börja med maten. Ha det bäst så länge.

Puss & Kram,
Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0