Torsdag.

Okej, nu är det hundra år sen jag skrev. Eller i alla fall ett bra tag sen och det känns som att jag tappar typ tusen läsare på att göra såhär men det är så jävla fullt upp. Skola och ett faktiskt liv utanför skolarbeten plus bloggen är ganska svårt att få ihop. Men återigen skriver jag för att berätta att jag lever. Förlåt mig kära läsare och kära blogg för att jag gör såhär.

Men jag hoppas att ni i alla fall läser min blogg med jämna mellan rum så att ni inte dissar totallt. Har i alla fall vart på möte med jobbet idag och har fixat ihop det ganska bra i alla fall så att jag kan både jobba och gå i skolan. Tufft, men det ska gå. Upp tidigt på lördagar och kuta från skolan på måndagar så blir det bra sen.

Hoppas ni har det bra, you know I love yah!

Peace out,
R.

Kommentarer
Postat av: Mian

Becka, kom ihåg att ditt vanliga liv ska gå först. Bloggen kan du uppdatera när du har tid :) Jag slutar inte läsa bara för att du inte skriver lika ofta, jag kollar den lika mkt som jag brukar för att se om du skrivit nåt nytt :)



Btw, har jag börjat bli bra på att skriva lite i min egen blogg igen, inte för att jag vet om det ger så mkt egentligen, men bara så du vet ;)

2009-08-28 @ 14:59:51
URL: http://alise89.blogg.se/
Postat av: Rebecka' <3

Ja det vet jag men bloggen är ju någonting jag behöver också för att kunna bearbeta och tänka, och när jag inte ens hinner det slår det slint. Men jag ser på statistiken att jag har tappat jätte många läsare. Sen när jag skriver igen så börjar de iof kolla lite igen men inte lika aktivt :(



Ja jag kollade på din blogg senaste igår, fin bild på Robert du hade lagt upp ^^ :)



<3

2009-08-29 @ 13:12:18
URL: http://beckastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0