@ akuten


Bild: blodprovs-becka

hejhej.

Sitter inne i behandlingsrum nr. 12 på Astrid Lindgrens sjukhus, Karolinska. Anledningen behöver väl inte pupliceras här tycker jag, eftersom att jag inte riktigt vet vad det är. Men har fått ett lugnande piller och tagit blodprov, har en liten slang i armen nu också för det kan hända att de behöver fler prover. Känner mig lagom vacker o go o gla just nu när pillret jag fick dessutom har en sövande effekt.

Men jag kommer väl in senare och berättar att jag är döende eller något haha, vilket jag förhoppningsvis inte är btw... ^^

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Helena

Krya på dig gumman och hoppas du mår bra på nyår:)<3

2009-12-29 @ 13:22:56
URL: http://skogastjej.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0