Bättre update påväg.



God jul, underbar jul, fantastisk jul.

Hade en mysig "lilla-julafton" igår hos pappa + familj. Favortimatenv stroganof serverades och så fick man en dator också! Ja, en splitterny laptop! Helt underbart! Den är stor, har gigantisk skärm och är från eMachines. I love it! Snygg som satan är den också, och svart, precis som jag vill ha det. Black and only black. Detta betyder också att nu kan jag antagligen uppdatera min blogg lite mera =D

Lillebror fick av mig; ett Bilar-pussel, boken "Jul i bullerbyn" och en M.J. poster :) Sedan hade jag också gjort en film på ca 5 minuter med massor med bilder från resor och ja, bilder från när jag var med pappa, Najet och Alexander helt enkelt.

Men nu tänkte jag faktiskt byta om lite snabbt och sen är det dags att gå till bussen.

Peace out,
R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0