Dusch + sova!

Hejhej.

Tänkte leka smart och gå och lägga mig nu så jag kommer upp imorgon. Har satt i mig ett av pillren som jag fick från läkaren på akuten och tänkte nu gå och ta en dusch. Sen hoppar jag ner i sängen, eller ja, på madrassen som ligger på golvet och sover.

Tänkte egentligen logga in på min dator och ta ett kort på pillret med camen men jag har faktiskt ingen ork till det. Om jag inte proppar i mig det imorgon innan jag åker så kanske jag kan ta kort på det och lägga in det till nästa inlägg, om jag inte har något annat jätte intressant att ta kort på, jag menar, ett piller kanske inte är det roligaste men nu blev ju det här inlägget bildlöst, det gillar vi inte.

Godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0