Happy new year!



Hejhej!

Klockan är strax efter sju och folket börjar snart rulla in. Nu är det bara jag Melinda, Denise och Maja här. Det är fest hemma hos Melinda ikväll och jag och Mille har städat och handlat och fixat hela dagen. Partypeople som kommer idag är förutom vi som är här; Ingrid, Amilia, Agnes, Lollo Isabell, Mårten, Marcus, Linus och kanske Jocke :) Så ikväll blire röj och roligheter. Bilder från spektaklet kommer upp såfort som jag fått in bilderna i datorn sen, fast jag måste såklart ta dem först :)

Ni som läser det här får ha en sjukt bra kväll, för det ska jag ha! När ni läser det här ligger ni antagligen hemma och är bakis och nyårsafton är redan över, men i alla fall. Ni får tänka tillbaka på kvällen som var och tänka att det kanske var värt det. I alla fall...

GOTT NYTT ÅR!!!

Kommentarer
Postat av: Mian

Gott nytt år vännen! <3

2010-01-03 @ 19:13:47
URL: http://alise89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0