Hejhej Stockholm, nu kommer jag hem!


Bild: Tåg hem till stockholm, skönt!

Hejhej.

Nu sitter jag på ett skakigt tåg på väg hem till Stockholm. Efter att ha vart i lilla E-tuna sen i torsdags så är jag ganska glad att äntligen vara på väg hem till mitt älskade ”lilla” Stockholm.  Tåget skakar lite för mycket för min smak och internet har ingen lust att fungera så denna text får kopieras in från Word till bloggen!

Så vad har jag och Klara gjort i tre dagar nu då? Jo vi har… shoppat, kollat film, shoppat och kollat film! Det är ungefär det som finns o göra i E-tuna. Så film och shopping har jag fått så det räcker i några dagar, eller ja, i alla fall film ^^

Vad har inhandlats på denna underbara mellandagsrea då? *kollar igenom mina kvitton*
- stickad kofta från ginatricot, 124 kr.
- Svartvit klänning från ginatricot, 199 kr.
- Glittrigt läppstift från KICKS, 95 kr.
- Isadora inliner från KICKS, 95 kr.
- 3-pack svarta vanliga strumpor från H&M, 49.50 kr.
- 3-pack silkes trosor i svart från H&M, 79.50 kr.
- Zebrarandiga spets trosor från H&M, 59.50 kr.
- svartvit randig tröja med halva ärmar från JC, 199 kr.


Sen tror jag inte att jag har handlat något mer? Resten av pengarna har spenderats på Subway, fika, tågbiljett och ciggaretter! Men nu ska jag slänga in det här inlägget innan internet lägger av igen!

Hopplahej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0