Hos syster <3


Bild: Systeryster innan fredagsmys! :)

Hejhej!

Kom precis hem till syster Klara som jag inte vart hos på ett och ett halvt jävla år. Träffat henne tre gånger men inte vart med såhär länge och mys på ett och ett halvt år, helt jävla sjukt. Men nu är jag här och kommer antagligen igla mig fast här ett bra tag. Ikväll kommer hennes mostrar + pojkvän över och vi ska käka gott och ha det mys.

Sen ska alla förutom jag och systeryster ut till krogen. Jag och Klara tänkte då passa på o spana in Narnia som går på Tv4 kl. 20.00, mys! Vi ska springa ner till ICA snart o köpa lite cider och något att smaska på till filmen.

Ni får ha en underbar kväll, för ojojoj, det ska jag ha! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0