Första dagen i ett nytt liv.

Godmorgon bloggen.

Idag vaknade jag upp i nya lägenheten för första gången. Första natten som jag bor här i alla fall, har ju sovit hos Mårten förut fast jag inte bott här :) Men ja, jag somnade i soffan, så har inte sovit i min säng här än :P Mårten är i alla fall på jobbet så jag och Melinda sitter i soffan och har just ätit frukost.

Men nu är det nog dags att plocka in frukosten och sen röka. Måste bara säga att Melinda och Mårten är typ de bästa vännerna man kan ha. jag älskar dem så jävla mycket så det är helt sjukt. Sen vart jag glad igår också när vi satt och åt för Melinda är typ den ända som tänker på hur hon äter för min skull. *Happy*

Puss & Kram,
Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0