Godmorgon alldeles för sent.



Goddagens bloggen.

Jaa, vad ska man säga. Vaknade idag klockan 19.30 , duktiga mig! Har faktiskt inte hunnit göra mer idag än att käka "frukost" och rökt. Så det finns inte så mycket att skriva om. Jag och Mathias bråkar föresten inte längre och det är väl posetivt eftersom att jag ska flytta hem till Mårten nu, de e najs.

Justja, bilden! Flickan på bilden är Jannie, för er som inte visste det. Jag vill bara säga att jag saknar henne sjukt äckligt mycket. Om hon och jag inte träffas snart så kommer jag få spader. Men man kan la hoppas att vi kanske kan träna imorgon eller någon dag nästa vecka om hon har ork och lust.

Puss & Kram,
Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0