Godmorgon bloggen.

Hey there.

Jaa, vad ska man säga. Klockan är tjugo i nio och jag är vaken. Har vart vaken hela natten och träffat Robin nere vid hamnen tillsammans med Mille, vi har suttit ute i regnet, lyssnat på musik och druckit cola ^^ Det vara trevligt.

Jag och Mille var övertrötta eller något på vägen hem, alla som satt på sju bussen såg ut som att de var så trötta att de bara vill gå och lägga sig igen, men inte jag och Melinda ^^ Vi satt o sjöng och hade oss, sen lekte vi med torra pinnen som var blöt :P

Igår kväll var vi som sagt och tittade på bio. Jag tror att jag glömde att berätta att vi bytte ut Melindas piercing till en stav högst upp i örat, sen köpte  vi en dragkedja också som navelpiercing till henne. Fett cool :)

Nu har mamma börjat kolla in min blogg också, frågan är om mormor också ska börja titta in :) Det vore inte fel att ha någon i släkten som spanar in vad jag skriver om, right? :)

Puss & Kram,
Rebecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0