Godmorgon.

Hejhej bloggen.

Vaknade vid tre idag hemma hos Melinda och hoppade rakt in i duschen, det var jätte skönt. Well, har jag något nytt roligt att komma med? Jaa, lite i alla fall. Var ju som sagt hemma hos Jannie igår och vi började diskutera lite om Kina. Som några kanske vet var jag och Mamma i Kina i några dagar i maj, för att shoppa. Så jag skulle nu faktiskt vilja åka till Kina och shoppa som en galning med Mamma och Jannie, underbart skulle det vara.

Ha det bäst, och önska mig lycka till när jag ska försöka övertala mamma att vi ska åka när hon fått råd :) Och sen så skulle jag uppskatta grymt mycket om ni som läser min blogg också kommenterar och svarar på läsarfrågor, allt blir mycket roligare då. Tack för att ni läser min blogg :)

Puss & Kram,
Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0