Good day, Good night.



Tjenis penis bloggen!
Här på bilden ser ni min syster, Alice. Så inlägget kommer ju då handla om just det, Alice. Idag vaknade jag hemma hos Melinda, på hennes soffa. Byggisarna stod utanför fönstret och råglodde på mig, kuuul! Aja, jag och Mille käkade frukost och sen drog jag hem till mig för att fixa lite. Då fick jag en liten dagbok av Alice. Sen kom mamma hem, hon hade köpt en choklad som jag och Alice kunde dela på, sen hade smartskafftet hyrt en film som vi redan har ^^

Snart ska vi hem till några Fanny och Anna-lena kände och bada i deras pool, myspys! Men nu ska jag dricka upp min mjölk och prata lite mer med min syster Alice, gullebarnet.  <3

Puss & Kram,
Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0