Goodbye Sigtuna.



Hej bloggen.

Today is the day with a big D.
Jag flyttar till tumba. Hejdå mamma, hejdå syster. Tänk när man var liten så fantiserade man om det här som en tok. Det var så coolt att flytta hemifrån och man ville göra det redan när man fyllt sex. Men nu när dagen kom, känns det inte som att den kom lite för snabbt då?

Jag känner mig redo till 100% det är inte det. Det är bara känslan av att aldrig komma tillbaka, när man flyttar hemifrån så kommer man inte tillbaka till mamma igen. Det är inte semester, det är en av de största stegen i livet man gör, och jag gör det när jag bara är 16.

Men både jag och mamma vet att det är rätt. Men det är klart jag kommer sakna lyxen i att alltid ha nya rena kläder på sängen, en mamma med bil som kan hämta en då och då, jag kommer sakna maten hon lagar. Jag kommer sakna allt. Men det är dags nu.

Så...
Hejdå Sigtuna.
Hejdå Mamma.
Hejdå syster.
Hejdå underbara vänner.
Hejdå falska f.d. vänner.
Hejdå Sigtunaliv.

Hej tumba.


Puss & Kram,
Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0