Hallå i nattmössan.

Heipa bloggen.

Sitter hemma hos Mårten och spelar guitar hero. Kan väl säga att det går lite sisådär men ja, jag lyckades ta mig igenom en låt i alla fall, på easy! haha, duktiga mig.  Nu struntar vi i alla gramatiska fel tycker jag och bara skriver, jag stör mig faktiskt rätt mycket på att jag började "haha" med liten bokstav när det var i början av en mening, men aja.

Jag är i alla fall glad över att jag kunnat prata normalt med Mårtens storebror Mathias ikväll, jag tackar för att jag har en underbar pojkvän som heter Martin. Jag vill tacka för att jag har två bästa kompisar som heter Mårten och Melinda. Tacktacktack! Men jag vill ha pizza.

Ha en fortsatt trevlig natt gott folk.

Puss & Kram,
Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0