Hallå i stugan!

Heeej bloggen!
4 dagar och 7 timmar sedan mitt senaste inlägg. Dessa dagar, timmar och minuter har spenderats på rådmansö, som ligger ungefär vid Norrtälje. Har badat, åkt båt, spelat spel och umgåts med Mamma, Alice, Melinda och Olle. Astrevligt har vi haft, men ormen som Melinda såg första dagen var lite läskig. Myggorna var jobbiga men vädret var toppen.

Har gått runt och tänkt på bloggen hela tiden, konstigt nog. Det kan vara lite också för att jag har fått låna "Sex and the City" boxen av Olle, har sett season 1 än så länge och är nu inne på första skivan av season 2, sjukt bra! Älskar varenda liten sekund av det, helt underbart.

Inatt försökte jag och Melinda sova ute nere vid vattnet men myggorna bet nästan ihjäl oss trots att vi hade täcke, kudde, madrass och allting, så vi gick in. Idag runt 18.00 åkte vi hem till Melinda från landet, stannade på vägen för att handla lite och äta på donken. Har nyss färgat Melindas hår jätte ljust och färgat min utväxt svart igen.

Men ni lär inte höra så mycket av mig de närmsta dagarna heller, det är ju faktiskt sommarlov och imorgon är det dags för Jennifers grillfest, det ska bli awsome. Sen på lördag bär det av hem till tvillingarna, Sabrina och Helena som nu är 22 år vardera. Kulkul. Någon som har förslag för present kanske?

Men nu måste jag faktiskt springa ut och röka med Melinda, hon sitter här och suckar och stonkar över att jag blivit lite smått bloggberoende, menmen, aint life a bitch liksom.

Puss & Kram,
Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0