Håret är borta.



Hej bloggen!

Kan ni tänka er, allt det där bruna håret, borta! I februari såg jag ut som på bilden om man såg mig bakifrån. Men nu? Kort och svart, eller ja, kort i mina ögon i alla fall. Men oj vad tunt det är då, Jannie lyckades verkligen med att få det tunnt. Det känns som att jag inte har något hår kvar haha :)

Det känns jätte konstigt att inte kunna dra fingrarna genom det där extremt långa håret. Men skönt är det, särskillt när det är varmt. Men jag har inte haft såhär kort hår sen jag var 7 typ så ja, lite ångest har jag. Men jag vänjer mig nog snart.

Sitter fortfarande hemma hos Jannie och korten på våra underbara muffins ja, sladden till hennes mobil är borta så den fina bilden ligger där i hennes mobil utan att användas :( Men jag lovar att jag lägger upp bilden såfort hon hittat sladden.

Ikväll ska jag, Mille och mamma åka in till kista och se den nya HARRY POTTER! Helt sjukt, fan vad jag har längtat! Underbart. Men nu måste jag sluta skriva för det är dax att fixa till sig lite och åka och köpa cigg & vattenpipesmak :) Yummi. Men ni får ha det bäst.

Puss & Kram,
Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0