Hey.

Goddagens bloggen.

Nu har jag packat ihop det mesta hemma hos Mamma till flytten imorgon. Amilia kommer säkert bli jätte ledsen när hon läser det här men imorgon så flyttar jag faktiskt. Jag hoppas att du kommer och hälsar på någon gång gumman.

Träffade nyss Lottis på bussen och fick veta att hon var en av dem som blivit beroende av min blogg. Kulkul, nu hoppas jag att hon bara börjar kommentera lite också. :)

Jag kom precis hem till Melinda och vi ska titta på "Boog och Elliot", så ni får ha det bäst så länge. Vi hörs senare.

Puss & Kram,
Rebecka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha klart jag kommenterar, jag har lärt mig! :) men uppdatera mera! ;)

2009-07-28 @ 16:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0