Kusin.

Hej igen bloggen.

Humöret vände tvärt när jag nyss fick sms av Linn, kusinen som man inte hade träffat på ett år fram tills i måndags när vi var på ikea och skulle köpa soffa. För då stötte jag ihop med henne, faster Eva och Leffe. Linus var tyvärr inte med men sån tur skulle väl vara svår att få antar jag :)

Men i alla fall, Linn smsade nyss och berättade att hon är ledig vecka 33 och undrade om vi kan ses då. Ser jätte mycket fram emot det, ska blir grymt roligt att umgås med henne igen. Jag kommer ju ihåg kristallklart hur roligt vi hade det när vi var mindre. Synd dock att vi inte träffats på så långe. Men nu glömmer vi gammalt groll och har det bra istället.

En annan nyhet som jag fick både se och höra på ikea var att min kusin, Linn 17 år är gravid! En liten söt kula hade hon på magen och ja, chockad till tusen var jag men vad ska man säga? Grattis, grattis, grattis i alla fall.

Puss & Kram,
Rebecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0