Lycklig.


Bild: Underbaraste Jannie.


Hej bloggen.
Just nu sitter jag här med en underbar känsla i magen. Det är nämligen såhär, det finns fyra personer utöver familjen som betyder något så sjukt mycket för mig så att jag nästan kan börja gråta. Dessa är Mårten, Mian, Melinda och Jannie.

Dagen började med att jag vaknade hemma hos Linus efter att igår kväll ha firat Sabrina och Helena som fyllt 22. Hemma hos Sabrina och Helena serverades det bål som bestod av sprite, vin och jordgubbar, sen fanns det massa snacks att käka på och trevligt sällskap. Jag vet att Sabrina läser min blogg med jämna mellanrum så om du läser det här, tack för en underbar kväll och du är verkligen värd det bästa, din syster också, också måste vi ju ta den där fikan någon dag snart!

I alla fall, jag vaknade upp hemma hos Linus och Mårten var där, en av mina bästa vänner. Vi tog bussen till västerhaninge och började ta oss mot centralen där vi matade duvorna, sen gick vi åt olika håll och jag började åka mot Melinda, nu sitter jag här och väntar på bussen som ska bära av hem till Jannie. Kan det bli bättre?

Jo, förstås. Om jag hade fått träffa Mian också hade jag kanske blivit glad. Menmen, man kan inte få allt. Nu måste jag rusa till bussen så att jag inte missar den. Hoppas att ni fortfarande tycker om att läsa min blogg och om ni har några synpunkter eller tips om t.ex. läsarfrågor så släng in en liten kommentar! :)

Puss & Kram,
Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0