Milleman.



Hej bloggen.

Nu börjar jag bli på bättre humör, så nu tänkte jag skriva lite om min vän Melinda.

Melinda är min vän, hon är snäll och har inte lika ljust hår nu som på bilden. Hon bor på munkholmen, och jag spenderar mina flesta dagar här. Sover faktiskt oftare här än hemma, just för att jag trivs väldigt bra med Melinda, plus att hennes föräldrar är snälla, hennes syster är snäll och för att Bullen är tjock o go. :)

Nu har jag sovit hos Melinda massa dagar, vi har kollat på 10 filmer och alla har vart bra. Vi lyckades dock inte med det filmmaraton som vi skulle ha första kvällen, vi skulle se 13 filmer under en natt men ja... nu efter några dagar har vi i alla fall sett 10 av dem. Vi har också badat i sjön, petat lite i det andra husets pool men vattnet var för kallt och så har vi... träffat Niklas! :)

Men men, Melinda är i alla fall en av mina bästa tjejkompisar och nu ska jag vara social med henne istället för att bara sitta här.

Puss & Kram,
Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0