Modell för en dag.




Hej Bloggen.

Ååh, idag ringde några från the studio och sa att jag blivit inbjuden till att vara modell för en dag från Helena. Fy vad glad jag blev. Bli sminka och få håret fixat helt gratis. Sen ska vi ta 60 bilder med tre olika sortes klädesplagg, som jag får välja själv ur egen garderob.

Det roligaste är, jag får också ta med mig fyra kompisar som också får göra det gratis, 60 bilder, smink och styling. Woho! Har bar a inte bestämt vilka fyra kompisar jag ska ta med, men Melinda ska med i alla fall :) Ifall det är någon som är intresserad så skriv, sen får vi ju se vilka som jag tar med mig.

Söndagen den 16onde augusti klockan 12.30 inne i stockholm. Det ändå som är trögt är att man måste ha med sig någon släkting om man är under 18, och den personen måste vara där när man kommer dit och när man åker hem.

Det ända som kostar är om man vill ha med sig bilder hem. En bild kostade runt 400 kr :P Fast det blir billigare styckpris ju fler man köper.

Underbart! Tack Helena, och Sabrina har väl också ett finger med i spelet antar jag ^^ På fredag ska jag föresten träffa Sabrina och Helena och fika lite och så också på dagen, mys!

Puss & Kram,
Rebecka.

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, fan vad kul egentligen :)

blir nog bra bilder <3

2009-08-03 @ 04:35:04
Postat av: rebecka' <3

Haha är det Emelie rydh som läser min blogg eller någon annan Emelie? :I

<3

2009-08-06 @ 00:18:58
URL: http://beckastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0