Nu åker vi till landet :)



Hallåhallå bloggen! :D

Igår var det partyparty hos Chrille. Eller ja, vi var lite folk som pratade och hade det trevligt. Somnade väl vid typ sju-åtta på morgonen haha :) Menmen, sitter fortfarande hemma hos Chrille men ska la röra på arslet snart eftersom att jag ska ta bussen om en kvart till tumba, för att träffa Mårten! :) Äta pizza och snacka skit, sen ska vi åka mot Sigtuna och träffa Mille! Har saknat henne, vi har faktiskt inte träffats på två hela dagar! :)

Men nu måste jag faktiskt sluta skriva om jag ska hinna med bussen. Ni får ha det bäst och imorgon åker jag till landet med Melinda, mamma, alice, mia, olle och kanske Dennis och Heidi. Det kan hända att jag hinner skriva ett inlägg innan jag åker, men det är inte troligt.

Puss & Kram,
Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0