Sleepy.

Hej bloggen.

Jag tror att jag börjar bli sjuk eller något. Jag somnade igår vid typ 18.00 eller något?! Någonting är grymt fel. Vaknade i soffan 22.37 och gick in till sängen. Var fortfarande trött så jag somnade om där inne, men hade satt klockan på 9 eftersom att jag ska flytta idag. Vaknade klockan fyra och undrade varför klockan inte ringt. Jag var pigg, så klockan borde ju vara typ 12? Men nej, klockan var fyra.

Till slut blev jag övertalad av en kompis att komma till datan så jag gick hit och började blogga och chatta. Melinda ligger fortfarande och sover, hon har sovit lika länge som jag, förstår inte hur hon kan sova så mycket :P Men nu har jag inte mycket mer o skriva om den saken.

Puss & kram,
Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0