Sömn, vad är det?

Hej bloggen.

Återigen har jag skuttat igenom en hel natt utan sömn. Hur kommer det sig att jag aldrig sover? Hur orkar jag? Visst hade jag planer på att gå och lägga mig men det går bara inte. Jag önskar att nätterna var 10 timmar längre. Tänk va mycket mer man skulle orka då!

Till exempel när man ska till skolan. En tjej på 16 år som jag själv ska i regel sova åtta timmar per natt. Om jag då behöver gå upp klockan sex så måste jag gå och lägga mig klockan tio, vem gör det egentligen? Helkorkat.

Men eftersom att vi inte direkt kan ändra på tidens gång så får väl skolorna börja lite senare då, men då slutar man så sent så att man inte hinner göra någonting efter skolan. Tid, jag önskar det fanns mer av det.

Puss & Kram,
Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0