Stockholm med Else-siv.



Hejhej bloggen.

Idag har man vart inne i stan och träffat farfars syster Else-siv, den enda som jag faktiskt träffar från Pappas sida. Det var trevligt. Vi begav oss en en pizzeria där vi drack kaffe, åt pizza och drack läsk. Vi samtalade om många olika saker till exempel som att spritsmugglingen har gått ner till väldigt låga åldrar. En vännina till henne hade hittat en vodka flaska från Ryssland i dotterns garderob, och flickan är bara 13 år.

Jag måste faktiskt säga att jag tycker det är rätt sjukt hur små och outvecklade många som dricker är. Visst finns det folk som är unga men som ändå kan kontrollera sig och ja, har växt klart och allt sånt, men när man är 13 år, kan man verkligen verka lika vuxen som en 20-åring då? Jag tvivlar på det.

I alla fall, jag och Else-siv drog oss vidare till Twilfit där vi tittade på BH:ar, jag hittade en jätte söt bh som var hudfärgad fast den gick lite i rosa för 490 kr, som hon sedan köpte till mig. Det blev jag jätte glad över eftersom att jag faktiskt aldrig brukar hitta en BH som passar, och nu gjorde jag det också hade jag inte råd. Tack Else-siv för att du var en räddare i nöden.

Nu sitter jag här hos Mille igen, haha, "my other home". Det är trevligt, i helgen blir det party party och nästa vecka åker jag och Melinda till landet. Myspys! Nu har jag inte mer att komma med, för skriver jag mer så kommer ni antagligen inte orka läsa ^^

Puss & Kram,
Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0