Styling.

Hej alla där ute.

Jag har kommit på en sak. Jag älskar att styla folk. Eller ja, det har jag väl vetat ett bra tag. Men jag undrar, varför finns det ingen utbildning för folk som vill bli stylister? Om man vill bli det så ska man gå frisörlinjen. Vad har klippning med styling att göra egentligen. Att sminka och styla hår är INTE samma sak som att klippa.

Det är som att säga att lära sig jaga djur är samma sak som att jobba med sjuka djur, och det är det ju inte. Eller hur? Jag tycker i alla fall att de borde finnas en linje för folk som vill bli stylister. Jag kanske har turen att vilja jobba med kriminalteknik också men tänk de som bara vill bli stylister? Dåligt!

Puss & Kram,
Rebecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0