Ultimatum.



Tjenare tjenare bloggen!
Idag är en härlig dag! Mårten kommer hem! Wiiiie.
Det enda problemet är att jag inte vet när hans flyg landar, vet bara att han kommer hem idag, men jag är lycklig ändå. Ställdes dock inför en jobbig fråga imorse. Pojkvännen frågade nämligen om vi ska ses. Då har jag att välja mellan Martin som dissat mig i tre veckor eller Mårten som jag inte kunnat träffa pga Peace and love och Frankrike. Det låter kanske ganska enkelt, man borde välja den som vart bortrest men jag vill ju träffa båda :(

Aja, vi får se hur det blir, Mårten kanske kommer hem mitt i natten, det vet man aldrig. Men nu ska jag kila iväg till Melindas vardagsrum och titta på "hjälp jag är en fisk" och äta vaniljyogurt med flingor :)

Puss & Kram,
Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0