Uppsala.

Hej bloggen.

Igår kväll blev det ju inte så mycket sova av, eller ja, inget alls faktiskt. Så klockan halv tio idag åkte jag, Melinda, Thomas, Anneli och Elina iväg mot uppsala. Först var vi inne i centrum och kollade, men allt var stängt. Då åkte vi till något annat litet centrum hopplade runt och sen tillbaka till stora centrum igen. Klockan ett åkte vi till en golfresturang och åt mat. Grönpepparbiff med gräddsås, det var helt okej men grönpepparn var stark som fan och det var omalt. =/

Jag och mille var så trötta så vi somnade i bilen påväg hem sen. Vi stannade vid någon konstig auktion men jag och Melinda somnade rakt över varandra inträngda i baksätet. Plötsligt väktes vi av att vi tydligen var hemma, ramlade in genom dörren och rakt ner i sängen, utan en aning om vad klockan var. Jag vaknade sedan klockan elva med åtta nya meddelanden och 3 missade samtal, under loppet av tre timmar.

Imorgon är det dags att åka till IKEA för att köpa soffa, sen bär det av hem till Mårten tillsammans med Melinda för att röja upp lite innan jag flyttar dit. Sängen och allt sånt lär vi köra dit i veckan, så får bo hos Melinda tills jag ska flytta till Mårten, inte för att jag inte redan gör det men nu har jag inget val. Kan inte gå hem och sova utan säng liksom. Haha :)

Men nu ska jag kolla klart på Harry potter och de vises sten som vi köpte idag med aftonbladet :) hihi.

Puss & Kram,
Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0