Back from PnL.



Hej igen flickor och pojkar,
nu är jag tillbaka från peace and love!

Veckan har varit allmänt knasig eftersom att jag faktiskt levt utomhus i 7 hela dagar. Jag har varit inne en gång och det var på donken.  Träffade massa goa nya människor såsom Julia, Thommy, Tina, Linnea, Victor, Pippi, Emma, Ellen, Jesper, Bigge, Pelleper, Salle, Sulle, Mina, Niklas, Tea, Nathalie, Philip, Anna, Anna, Alex, Anton, Jocke, Gim, Toni, Jörgen, My, Isabelle, Fia, Martin och ja, listan är lång.

Tack för en underbar vecka med massa roliga och tråkiga händelser, till exempel att jag blev sjuk första dagen och lämnad efter halva veckan av Sandra som jag tältade med. Men vafan, inte blev jag själv för det. Jag är sjukt glad att jag träffade Julia som faktiskt bor i märsta.

Jag är också sjukt glad att jag har sett Mötley Crüe, LIVE!

Om ni vill veta något om festivalen så är det bara att fråga!

Puss & Kram,
Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0