Glad Midsommar!

Goddagens bloggen!
Satte klockan på elva imorse men ja, det gick ju som det gick. Gick upp ur sängen rakt in i duschen vid halv ett eftersom att jag fortfarande inte var vaken. Nu är det dax att stoppa i sig något o käka innan jag måste fixa till mig. Dagen firas i Salem tillsammans med massa goa och glada människor. Jag kommer antagligen vara ensam med att inte äta sill men vad gör det? :)

Imorgon ska jag träffa Sandra inne i stan för att lämna en grej sedan drar jag mig vidare till Jennifer, om hon möter mig i stan eller inte vet jag inte :) Trevligt ska det bli iallfall o träffa skruttan, har inte setts sen vi slutade skolan.

Hoppas att ni får en bra midsommar, för det ska jag ha! :)



Puss & Kram,
Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0