Nya tider.

Det är dags att blåsa nytt liv i bloggen. Jag tänker från och med nu faktiskt låtsas som att det jag tidigare skrivit inte finns, genom att ta bort det. För nu är det dags för nya tag. Visst, jag har inget internet utan måste sno mammas för tillfället, jo visst jag ska till Peace and love nästa vecka och kommer inte kunna blogg då min ni är väl glada iallafall eller hur? :)

Som jag nyss sa så är det peace and love nästa vecka och jag är sjukt peppad. Längtar som bara den. Bilder och texter om festivalen kommer såklart upp här när jag kommit hem. Hoppas att ni är glada att ha mig tillbaka för nu när jag börjar skriva igen så kommer jag inte känna sån press om att skriva om exakt allt som jag gjorde förut, utan jag tar ett chillpill och bara tar det lugnt, jag skriver när och vad jag vill, sen om ni har synpunkter är det bara o kommentera! :)




Bild:  Sarah , jag & Hanna på shoppingtur i London.               sötaste flickorna någonsin.<3


Puss & Kram
Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0