Peace and love, here I come.



Väskorna är packade, tunga som stryk, vet inte om jag kommer orka bära dem. Men nu är nästan allt nedpackat i alla fall. Jag är nervös som en tok inför imorgon. Kommer i alla fall bo med Sandra i vårt lilla söta tält och ha massa goa ungar som bor i tält runt omkring oss. Jag är så jävla peppad så det finns inte!

Om det är någon som ska till peace and love så kan ni ju skriva, men imorgon (måndag) klockan 12.30 åker vi!

Packlistan är på tre A4-sidor och vi fick med oss 6 fulla kassar från ÖB och Willy's, men det blev inte svindyrt iallafall, cirkus 600 kr för de på ÖB och Willys, plus bensin 400 kr, biljett & camping 1500 kr och sedan övriga kostnader till mat och liknande på festivalen.

Först tänkte jag att ni kanske kommer sakna mig lite smått men då påminde jag mig själv om att jag faktiskt inte kan sitta vid datan 24/7 och blogga, plus att jag faktiskt precis börjat blogga igen så man ska ju inte jobba ihjäl sig själv på en gång, hur roligt det än är. För då kanske man blir trött på det.

Puss & kram,
Rebecka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha så bra på Peace n love!

Kramisar från hemlis ;)

2009-06-22 @ 17:00:09
Postat av: Rebecka' <3

Haha och vem är denna "hemlis"? :)

2009-06-28 @ 19:02:06
URL: http://beckastrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

de skulle du allt vilja veta va? ;)

2009-06-29 @ 22:45:54
Postat av: rebecka <3

come on, säg? :)

2009-06-30 @ 13:36:03
URL: http://beckastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0